Kategóriák

Facebook

Tanúsítvány
SSL Certificate
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
Partnereink
Logisztikai Partnereink

PostaPont

Pályázat

Eszközfejlesztés a MOL-KER-VILL Kft.-nél


Kedvezményezett neve: MOL-KER-VILL Kft.
Pályázati felhívás neve: Mikrovállalkozások támogatása és fejlesztése
Pályázati felhívás kódszáma: VP6-19.2.1.-59-5-17
Projekt címe: Eszközfejlesztés a MOL-KER-VILL Kft.-nél
Projekt azonosító száma: 3379652948
Szerződött támogatás összege: 6 361 589 Ft
Támogatás mértéke: 65%

Projekt tartalmának rövid bemutatása: A projekt célja a MOL-KER-VILL Kft. kétféle üzletágához
kapcsolódó fejlesztés megvalósítása eszközök, szoftverek beszerzésével. A beruházás megvalósításával két üzletágunkat fejlesztettük. A könyvelési szolgáltatáshoz, árumozgatáshoz és az informatikai eszközpark megújításához kértünk támogatást. A kötelező tájékoztatás és nyilvánosság feladatait elláttuk, a tevékenységünket újrahasznosított papírra készült szórólappal hirdetjük.

Megvalósított tevékenységek: A fejlesztés helyszíne a Lenti központjához közel lévő műszaki bolt és az ott kialakított könyvelő iroda (Lenti, Kossuth út 29.), ami a webáruház székhelye is.
Az elnyert támogatást a könyvelési szolgáltatásunkhoz és a webáruházunk működtetéséhez
kapcsolódó fejlesztésre fordítottuk informatikai eszközök, ügyviteli szoftverek és targonca
beszerzésével, marketing tevékenységgel.

A webáruház értékesítésénél a beszerzett, illetve szállításra váró termékek árumozgatási munkái az először beszerzett 1 db elektromos vonórudas targoncával korszerűbbé, könnyebbé váltak. Így meg tudjuk oldani a nagyobb méretű és súlyú termékek biztonságos mozgatását, szállítását. A targonca segítségével jelentősen könnyebb lett az árumozgatás és ezáltal a forgalmazott termékeink köre is bővülhet. A targonca kezelését a cégüknél dolgozó, megfelelő szakértelemmel rendelkező személy végzi.

Az informatikai eszközök beszerzését (asztali-, hordozható számítógép, szerver gép, szünetmentes tápegység és nyomtató) a támogatási döntést követően indítottuk el. Ezek az eszközök elsősorban a könyvelési szolgáltatások és a megvalósítás helyszínén végzett adminisztratív feladatok elvégzéséhez szükségesek. A könyvelést segíti a beszerzett integrált ügyviteli rendszer szoftvere, ami a piacon található legkorszerűbb program és támogatja ennek a szolgáltatásunknak a bővítését.

Beszereztünk 3 db asztali PC-t, 1 db szerver gépet, 1 db szünetmentes tápegységet, 3 db laptopot, 1 db Intel NUC PC-t és 1 db lézernyomtatót.
Valamennyi eszköz beüzemelése, a szükséges programok telepítése megtörtént, az integrált ügyviteli rendszer szoftver használatát is elsajátítottuk.
Elkészült 500 db szórólap a vállalkozás tevékenységeinek népszerűsítésére újrahasznosított papírra és 1 db A3-as projekttábla az elnyert támogatás kommunikálására.
A beruházást az eredetileg tervezettekkel ellentétben 1 ütemben valósítottuk meg, 2024. március 1-én zártuk le.

https://ec.europa.eu/agriculture/

Webáruház készítés